/Files/images/2021_rk/IMG_20211028_151811.jpg

Структура навчального плану

При формуванні робочого навчального плану враховані вимоги Закону України "Про повну загальну середню освіту", постанов Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 № 462 "Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти", від 23.11.2011 № 1392 "Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти" (із змінами внесеними згідно із Постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.2013 №538).

У 2021/2022 навчальному році в закладі освіти функціонуватиме 8 класів, з них один інклюзивний (1 клас), в яких навчатиметься 57 учнів.

У 1-4 класах – 19 учнів, у 5-9 класах – 38 учнів.

Робочий навчальний план закладу на 2021/2022 навчальний рік складений:

- для 1-2 класу – за Державним стандартом початкової освіти (2018), типовою освітньою програмою початкової школи, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко (наказ МОН України від 08.10.2019 №1272) (таблиця 1);

- для 3 класу – за Державним стандартом початкової освіти (2018), типовою освітньою програмою початкової школи, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко (наказ МОН України від 08.10.2019 №1273) (таблиця 1);

- для 5-9-их класів – за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня, затвердженою наказом МОН України від 20.04.2018 № 405 (таблиця 2).

Навчальний план дає цілісне уявлення про зміст і структуру першого та

другого рівня освіти, встановлює погодинне співвідношення між окремими предметами за роками навчання, визначає гранично допустиме тижневе навантаження учнів.

Навчальний план включає інваріантну частину, сформовану на державному рівні та варіативну, у якій передбачено години на підсилення предметів інваріантної складової, курси за вибором.

Із варіативної складової у 2 класі введено, а у 3 класі продовжено вивчення курсу за вибором «Читаємо. Розуміємо. Творимо», де учні формуватимуть вміння самостійної роботи над текстом, усвідомлене сприймання самостійно прочитаного незнайомого тексту.

З метою виховання соціально компетентних, критично мислячих і толерантних осіб, громадян і патріотів своєї Батьківщини, які поділяють демократичні цінності і відповідально ставляться до рідного краю, громади, країни та прагнуть зберігати, розвивати і примножувати природний, економічний і культурний потенціал України у 5 класі виділено 1 годину на курс за вибором «Культура добросусідства» .

У 8 класі виділено 1 годину на курс за вибором «Історія українського козацтва», метою якого є формування в учнів системних знань, умінь і навичок з історії розвитку і становлення українського козацтва; особистісних рис національно-свідомого громадянина України із стійкими демократичними цінностями.

Відповідно до навчальної програми, в 1-3 класах відбувається інтеграція освітніх галузей в один предмет «Я досліджую світ» (природнича, громадянська й історична, соціальна, здоров’язбережувальна галузі).

Мистецька галузь реалізується як інтегрований предмет «Мистецтво».

Згідно з чинним законодавством заклад освіти здійснює освітній процес відповідно до рівнів загальноосвітніх програм І та ІІ ступенів освіти (I ступінь - початкова загальна середня освіта; II ступінь - базова загальна середня освіта) і надає можливість здобувати освіту за денною, індивідуальною, інклюзивною (за потреби) формами навчання.

Відповідно до пп.1-2статті 20 Закону України «Про освіту», Положення про інклюзивне навчання із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ №588 від 09.08.2017 року передбачено умови для інклюзивного класу (1клас), де навчатиметься учениця з особливими освітніми потребами.

З метою забезпечення якості інклюзивного навчання в закладі:

- надаватимуться освітні послуги відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням індивідуальних потреб і можливостей учениці з особливими освітніми потребами;

- здійснюватиметься педагогічний супровід дитини протягом усього періоду навчання із обов’язковим залученням батьків до освітнього процесу;

- здійснюватиметься співпраця із інклюзивно-ресурсним центром Бородянської селищної ради.

Відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224 у закладі освіти може впроваджуватися дистанційна форма навчання. Дистанційна форма здобуття освіти залишається виключно добровільною і потребує подання відповідної заяви про зарахування/переведення від батьків. Є можливість організації змішаного навчання. Заклад освіти може визначити такий режим роботи, за якого учні почергово відвідують заклад освіти для очних занять, решту часу навчаючись дистанційно. Обов’язково враховуються інтереси учнів під час дистанційного навчання.

Технології дистанційного навчання дозволяють продовжувати освітній процес під час карантину та інших надзвичайних обставин (без переведення учнів на дистанційну форму).

Освітній процес у закладі організований за 5-денним навчальним тижнем. Мова викладання українська.

Комплектування варіативної складової робочого навчального плану курсами за вибором здійснено за рішенням педагогічної ради закладу освіти, з дотриманням гранично допустимого навчального навантаження учня.

Програмне та кадрове забезпечення варіативної складової робочого навчального плану початкової школи висвітлено в таблиці 4, основної школи – в таблиці 5.

Структура навчального року

Відповідно до статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту» 2021/2022 освітній процес у закладі освіти організовується в межах навчального року, що розпочинається у День знань – 1 вересня, триває не менше 175 навчальних днів і закінчується не пізніше 1 липня наступного року.

Структура і тривалість навчального року , навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними, форми організації освітнього процесу визначається педагогічною радою закладу освіти у межах часу, передбаченого освітньою програмою.

Тривалість канікул у закладі освіти протягом навчального року не може становити менше 30 календарних днів.

Навчальні заняття організовуються за семестровою системою :

1 вересня – свято День знань;

І семестр – з 1 вересня 2021 року по 24 грудня 2021 року;

ІІ семестр – з 10 січня 2022 року по 07 червня 2022 року;

осінні канікули – 25 жовтня 2021 року- 31 жовтня 2021 року;

зимові канікули – 25 грудня 2021 року -09 січня 2022 року ;

весняні канікули – 28 березня 2022 року – 03 квітня 2022 року.

Відповідно до Порядку проведення державної підсумкової атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 січня 2018 року № 1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 р. за № 8/32979 учні 9 класу складають державну підсумкову атестацію. Форму та терміни її проведення визначає заклад освіти.

Навчальна практика та екскурсії для учнів 5-8 класів проводитимуться протягом навчального року (згідно з рішенням педагогічної ради ).

Вручення документів про освіту випускникам 9-го класу буде проведено після державної підсумкової атестації.

У структурі навчального року можливі зміни.

Таблиця 1

до Освітньої програми

Майданівського закладу загальної

середньої освіти І-ІІ ступенів

Робочий навчальний план

початкової школи з українською мовою навчання, 1-3 клас

(за Савченко О.Я.)

Назва освітньої галузі Класи Кількість годин на тиждень у класах
1 2 3 Разом
Інваріантний складник
Мовно-літературна , у тому числі: 9 10 10 29
Українська мова та література 7+1 7 7
Англійська мова 2 3 3
Математична 4 4 5 13
Я досліджую світ (природнича, громадянська й історична, соціальна, здоров’язбережувальна галузі) 3 3 3 9
Технологічна 1 2 1 5
Інформатична 1
Мистецька 2 2 2 6
Фізкультурна 3 3 3 9
Усього 22 24 25 71
Варіативний складник:
Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей, проведення індивідуальних консультацій та групових занять 1 1 1 3
Читаємо. Розуміємо. Творимо 1 1 2
Загальнорічна кількість навчальних годин 23 25 26 74
Гранично допустиме тижневе/ річне навчальне навантаження учня 20 / 700 22 / 770 23/805 42 / 1470

Директор школи Г.М.Герик

Таблиця 3

до Освітньої програми

Майданівського закладу загальної

середньої освіти І-ІІ ступенів

Програмне та кадрове забезпечення варіативної складової

робочого навчального плану початкової школи

№ пп. Клас Програми, затверджені МОН України Де надруковані, автори Учитель, який викладає Категорія
1. 2 Курс за вибором « Читаємо. Розуміємо. Творимо» Л.М. Шевчук. «Читаємо. Розуміємо. Творимо» 2-4 класи. Програми курсів за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів. Варіативна складова Типових навчальних планів. 1-4 класи. Книга 4: А. Лотоцька, Г. Древаль.-Тернопіль: Мандрівець. - 2015. – с. 224. Лист ІМЗО від 02.07.2019 № 22.1/12-Г-528 Карпенко І.М. Друга категорія
2. 3 Курс за вибором « Читаємо. Розуміємо. Творимо» Л.М. Шевчук. « Читаємо. Розуміємо. Творимо» 2-4 класи. Програми курсів за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів. Варіативна складова Типових навчальних планів. 1-4 класи. Книга 4: А. Лотоцька, Г. Древаль. - Тернопіль: Мандрівець. - 2015. – с. 224. Лист ІМЗО від 02.07.2019 № 22.1/12-Г-528 Содоль Ю.О. Друга категорія

Директор школи Г.М.Герик

Таблиця 2

до Освітньої програми

Майданівського закладу загальної

середньої освіти І-ІІ ступенів

ІІ ступінь

НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН ОСНОВНОЇ ШКОЛИ з українськоюмовою навчання

Освітні галузі Предмети Кількість годин на тиждень у класах
5 6 7 8 9 Всього
Мови і літератури Українська мова 3,5 3,5 2,5 2 2 13,5
Українська література 2 2 2 2 2 10
Англійська мова 3 3 3 3 3 15
Зарубіжна література 2 2 2 2 2 10
Суспільство-знавство Історія України (Вступ до історії) 1 - - - - 1
Всесвітня історія (Інтегрований курс) - 2 - - - 2
Історія України Всесвітня історія - - 1 1 1,5 1 1,5 1 7
Основи правознавства 1 1
Мистецтво* Музичне мистецтво 1 1 1 - - 3
Образотворче мистецтво 1 1 1 - - 3
Мистецтво - - - 1 1 2
Математика Математика 4 4 - - 8
Алгебра - - 2 2 2 6
Геометрія - - 2 2 2 6
Природознавство Природознавство 2 - - - - 2
Біологія - 2 2 2 2 8
Географія - 2 2 2 1,5 7,5
Фізика - - 2 2 3 7
Хімія - - 1,5 2 2 5,5
Технології Трудове навчання 2 2 1 1 1 7
Інформатика 1 1 1 2 2 7
Здоров’я і фізична культура Основи здоров’я 1 1 1 1 1 5
Фізична культура 3 3 3 3 3 15
Разом 23,5+3 26,5+3 28+3 28,5+3 30+3 151,5
Варіативна складова 1 - - - - 1
Курс за вибором «Культура добросусідства» 1 - - - - 1
Курс за вибором «Історія українського козацтва» - - - 1 - 1
Додатковий час на предмети - - - - - -
Гранично допустиме навчальне навантаження 28 31 32 33 33 157
Всього (без урахування поділу класів на групи) 24,5+3 26,5+3 28+3 29,5+3 30+3 153,5

Директор школи Г. М. Герик

Таблиця 4

до Освітньої програми

Майданівського закладу загальної

середньої освіти І-ІІ ступенів

Програмне та кадрове забезпечення варіативної складової робочого навчального плану основної школи

№ пп. Клас Програми, затверджені МОН України Де надруковані, автори Учитель, який викладає Категорія
1. 5 Курс за вибором « Культура добросусідства» Авторський колектив під керівництвом М. А. Араджині Лист ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" МОН України від 15.06.2018 № 22.1/12-Г-366 Климчук Н.Д. Категорія спеціаліст
2. 8 Курс за вибором «Історія українського козацтва» Авт. Степанова Н. М.. Лист ДНУ «ІМЗО» від 27.06.2017 р. № 21.1/12-Г-280 Ковтун Л.А. Перша категорія,

Директор Г.М. Герик

Кiлькiсть переглядiв: 75

Коментарi